Stark mountain bikes. Item Locations (Entrance)

Oh! Dein Browser ist ganz schön veraltet.

Dein Browser ist schon mehrere Jahre alt und erfüllt nicht mehr die aktuellen Sicherheitsstandards und Funktionalitäten!

So können Dritte etwaige Sicherheitslücken ausnutzen und Zugriff auf deine Daten erhalten. Aus diesem Grund unterstützt Fahrrad XXL sehr alte und unsichere Browser nicht.

Der Windows Standardbrowser.Zur aktuellen Version hier.

Der Apple Webbrowser.Zur aktuellen Version hier.

Möchtest Du telefonisch oder per E-Mail bestellen?

Unser Kundenservice dir sehr gerne unter der Telefonnummer 069-90 74 95 30 oder per E-Mail (service@fahrrad-xxl.de) zur Verfügung.

Impressum:

Fahrrad-XXL.de GmbH Co. KGSitz: Hugo-Junkers-Str. 3, 60386 Frankfurt am Main

Amtsgericht Frankfurt am Main HRA 50375USt.-ID.: DE 280442815Tel. 069-60 51 17 70E-Mail: impressum@fahrrad-xxl.de

vertreten durch:Fahrrad XXL Group GmbHSitz: Hugo-Junkers-Str. 3, 60386 Frankfurt am MainAmtsgericht Frankfurt am Main HRB112152USt.-ID: DE 257 337 823

Geschäftsführer: Marco Schäfer, Dr. Hamidreza Ameli, Markus MeinhövelGeschäftsleitung: CEO/ppa. Denis-Oliver Hoins, CEO/ppa. Nils LaueProkura: ppa. Elodie Lamouroux

Kaufpreis enspricht dem Nettodarlehensbetrag; Gebundener Sollzinssatz (jährl.) und eff. Jahreszins 0,00 % bei einer Laufzeit von maximal 36 Monaten im Aktionszeitraum 15.06. bis einschl. 01.07.2023. Vermittlung erfolgt ausschließlich für den Kreditgeber BNP Paribas S.A. Niederlassung Deutschland, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München. ¹ Bei diesem Streichpreis handelt es sich um die unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers (UVP). Technische Änderungen, Irrtümer und Schreibfehler vorbehalten.² Bei diesem Streichpreis handelt es sich um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers (ehemaliger UVP). Technische Änderungen, Irrtümer und Schreibfehler vorbehalten.³ Gültig ausschließlich im Onlineshop fahrrad-xxl.de ab einem Mindestbestellwert von 100 €. Der Gutscheincode ist einmalig einlösbar.

Oh! Dein Browser ist ganz schön veraltet.

stark, mountain, item, locations

Der Windows Standardbrowser.Zur aktuellen Version hier.

Der Apple Webbrowser.Zur aktuellen Version hier.

Möchtest Du telefonisch oder per E-Mail bestellen?

Impressum:

Fahrrad-XXL.de GmbH Co. KGSitz: Hugo-Junkers-Str. 3, 60386 Frankfurt am Main

Stark Mountain. Exteriér¶

(1 z 2) Před výstupem po schodech se dejte nejprve doleva.

Nejprve se dejte doleva, než vyjdete po schodech nahoru. (vlevo), Poté jděte po schodech nahoru, směrem ke vchodu do jeskyně. (vpravo)

Po příjezdu ze silnice 227 se budete nacházet poblíž jihovýchodního rohu. Před námi jsou dvě patra schodů, které vedou dále nahoru hora. Schodů si prozatím nevšímejte a vydejte se doleva po římse. Vylezte nahoru a bojujte kolem krotitele draků (Rock Climb up and fight past the Dragon Tamer). Poté sešplhej po skále dolů po jeho levé straně. Projděte malým trsem vysoké trávy vlevo.

Vylezte na další stěnu, pak seberte z podlahy kouli života a pak slezte zpět dolů. Vrať se na jih k cestě 227 a přeskoč římsu. Prohledej nedalekou skálu a najdi v ní ukrytý protein. Odtud se vydejte na východ zpět k začátku Starku Hora. Pak vystoupejte po dvou schodištích. Tady nahoře zkontrolujte pravý horní roh travnatého pole, zda tam není éter. Nakonec se vydej na západ a jdi dovnitř jeskyně k Hora Stark správně.

Divoký pokémon. Exteriér¶

Stejné jako na trase 227, ale Spinda se neobjeví během hromadných epidemií.

Umístění předmětů (Exteriér)¶

Life Orb. (vlevo), Ether. (vpravo)

Stark Mountain. Vstup¶

Mapa (vchod)¶

Mapa vchodu do Starku Hora.

Uvnitř Hora Stark, ocitnete se v místě, které označíme jako „vchod“. Skála Rozbij prasklou skálu mezi pevnými kameny. Jděte kolem a použijte sílu, abyste posunuli šedý balvan o dvě místa doprava. Mohlo by se zdát, že ho nemůžete posunout dál. Postavte se pod balvan a pak ho odstrčte na sever, až dolů po schodech, dokud se nezasune do mezery obklopené dalšími kameny.

stark, mountain, item, locations

Poté odstrčte balvan přímo naproti vlevo, abyste mohli projít. Jděte po cestě až na konec a získejte únikové lano. Pro případ, že byste si zapomněli vzít vlastní! Vraťte se k základně schodů a pak se vydejte doprava. Dávej velký pozor, jak tlačíš další tři balvany. Odsuňte horní a dolní balvan doprava; poté posuňte prostřední balvan nahoru nebo dolů.

(1 z 2) Toto je snadný režim pro veterány Zeldy.

Toto je snadný režim pro veterány Zeldy. (vlevo), Pokud uklouzneš, vyjdi z této jeskyně a znovu do ní vstup, abys balvany vynuloval. (vpravo)

Za balvany se vydej nejprve na jih, abys získal PP Up z rohu. Pokračujte dál a vydejte se na sever do protějšího rohu. Vyjdi po schodech nahoru a odsuň další balvan úplně doleva. Vyjděte po dalších schodech nahoru a vydejte se až na západ, po dalších schodech dolů a po dalších nahoru. Dejte se doleva a ve vzdáleném rohu najdete lék na popáleniny.

Pokračujte dál, od předchozích schodů jděte doprava a rozbijte prasklý kámen. Vyjděte po dalších schodech nahoru a pokračujte na východ. Odstrčte balvan asi o 3 políčka doprava, ale ne víc. Vyjděte po schodech nahoru a pak po schodech vpravo dolů. Seberte na dohled Plnou zásobu a prohledejte stěnu nad ní a najděte ukrytý Max elixír.

Nakonec se dejte vlevo z horní části obou schodů. Znovu se setkáš se svým soupeřem. Nevšímejte si ho a vstupte do jeskyně těsně před vámi.

Stark Hora. Hlavní oblast¶

Mapa (hlavní oblast)¶

Mapa hlavní oblasti Stark Mountain.

Dále se dostanete do mnohem větší hlavní oblasti. Vydejte se na sever ke schodům. Buck vám nabídne, že vás doprovodí. Znamená to obvyklé výhody, jako je automatické léčení po každém boji. To ale také znamená, že nemůžeš použít šplhání po skále, když je Buck s tebou. Jsou zde tři předměty, ke kterým se nedostanete, dokud se nezbavíte… ehm, myslíme tím, když Buck laskavě neopustí vaši partu.

Pravděpodobně pomůže, když se této oblasti budete věnovat systematicky. Z Buckovy pozice se vydej doleva. Na konci je velká skála a malá skála seskupené dohromady. Prohledej menší skálu a najdi hyper lektvar. Sejděte po schodech těsně před vámi a pak vyjděte po nedalekých schodech vlevo nahoru. Vydejte se po této vyšší cestě směrem dolů. Na konci sejděte po schodech vlevo dolů.

V této části jděte na sever a pokračujte po cestě kolem, přičemž ignorujte malé schody. Dále na východ předveď své schopnosti proti dvojici trenérů es. Jakmile se usadí prach, sejděte po nedalekých schodech dolů a seberte vzácný bonbón směrem na západ. Nyní se vraťte po svých stopách, dokud se nedostanete na místo, odkud jste právě vyšli po schodech vlevo nahoru.

(1 z 2) Nejprve se podíváme do jihozápadního rohu.

Nejprve prověřme jihozápadní roh. (vlevo), Zde můžete sebrat vzácný bonbón. (vpravo)

Tentokrát se vydejte kousek na sever. Sejděte po schodech dolů ke zdánlivě slepé uličce. Na konci prohledejte stěnu a najděte skrytou plamennou desku. Odtud se vraťte po schodech nahoru, vydejte se opět na jih a sejděte po pravém bočním schodišti zpět do nižšího přízemí. Nyní se vydejte na sever po úzké cestě. Na křižovatce ve tvaru T se dejte doleva. Pomocí síly odsuňte balvan doleva, abyste vytvořili mezeru.

Dostanete se do malého prostoru, který hlídají dva trenéři es. Pořádně je vymlaťte a pod nimi seberte TM50 Overheat. Vraťte se na křižovatku T a jděte až na jih, dokud se nedostanete k základně schodů z dřívějška. Nyní se vydej na východ, zatímco jsi na nižší úrovni. Brzy narazíte na dvojici Strážce ptáků a Černého pásu. Vlevo od strážce ptáků se vydejte po úzké cestě nahoru.

Až dojdete k nedaleké prasklé skále, dejte se doprava a sejděte po schodech dolů. Jdi po cestě na jih a získej láhev vápníku. Vraťte se zpět, směrem ke Strážci ptáků. Vyjděte po schodech doprava. Tady nahoře, pokud jste se vydali na východ od Buckova původního místa, dorazíte sem. Každopádně se vydej na východ od kousku. Ignoruj schody vedoucí dolů a úzkou cestu vedoucí nahoru.

(1 z 2) Výživná láhev vápníku poblíž středu.

Výživná láhev s vápníkem poblíž středu. (vlevo), Skrytá plná léčba západně od trenérů es Abela a Monique. (vpravo)

Hledej dva malé kameny vedle většího kamene. Prohledejte spodní menší skálu a najděte v ní lék Full Heal. Pokud chceš, pokračuj na východ a bojuj s dalšími dvěma trenéry es. Každopádně se vraťte o kousek zpět a vydejte se po schodech vedoucích dolů. Vraťte se do nižšího přízemí a pokračujte na východ. Blízko rohu vyzvěte dvojici senzibilů. Poté sejděte po nedalekých schodech a na konci seberte železnou kouli.

938 NM 14200 OT/MIN

Stránka Stark VARG poskytuje zadnímu kolu neuvěřitelný točivý moment 938 Nm a motor s karbonovou objímkou se točí až 14200 ot/min.

Na Stark VARG poskytuje neuvěřitelný točivý moment 938 Nm na zadním kole a motor s karbonovou objímkou se točí rychlostí až 14200 otáček za minutu.

100 jízdních režimů

Kolo Stark VARG je vybaveno telefonem Stark s operačním systémem Android, který umožňuje přizpůsobení kola, nastavení výkonové křivky, brzdění motorem, účinku setrvačníku a kontroly trakce, aby bylo kolo ideální pro každého jezdce a trať.

stark, horský, položka, místa

Na Stark VARG je vybaven telefonem Android Stark, který umožňuje přizpůsobit kolo, nastavit výkonovou křivku, brzdění motorem, účinek setrvačníku a kontrolu trakce, aby bylo kolo ideální pro každého jezdce a trať.

5kWh – až 6 hodin jízdy

6.5 kWh Stark VARG vám umožní jezdit až 6 hodin nenáročné jízdy po stezce nebo absolvovat celou jízdu MXGP a dobíjení trvá 1 až 2 hodiny v závislosti na zásuvce a nabíječce.

6.5kWh Stark VARG vám umožní jezdit až 6 hodin nenáročné jízdy po stezce nebo absolvovat celou jízdu MXGP a dobíjení trvá 1 nebo 2 hodiny v závislosti na zásuvce a nabíječce.

Jízda kdekoli a kdykoli

Téměř tichý motor modelu Stark VARG vám umožní jezdit kdekoli a kdykoli, takže se dostanete i na místa, o kterých jste dříve neměli ani tušení.

Na Stark Téměř neslyšný motor VARG vám umožní jezdit kdekoli a kdykoli a umožní vám jezdit na místech, o kterých jste dříve neměli ani tušení.